Запис Детальніше

Принцип наступності у міжпредметних зв’язках біології з науками природничо-математичного циклу

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/28731/
 
Title Принцип наступності у міжпредметних зв’язках біології з науками природничо-математичного циклу
 
Creator Хрипун, І. В.
Шевчук, Л. М.
 
Subject LB Theory and practice of education
LB1603 Secondary Education. High schools
 
Description Реформування загальної середньої освіти передбачає реалізацію принципів гуманізації шкільної практики, її демократизацію, методологічну переорієнтацію навчального процесу на комплексний розвиток особистості учня, формування його основних компетентностей. Сучасна освіта повинна сприяти вихованню випускника – патріота, інноватора, який уміє навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями [3]. З огляду на це, важливого значення для формування цілісної наукової картини світу, ключових і предметних компетентностей набуває принцип наступності.
На підставі компетентнісного підходу знання мають бути не багажем «про всяк випадок», а ключем до розв’язання проблем, забезпечення успішної самореалізації в соціумі, облаштування особистого життя. Сьогодні неможливо навчити дитину всього, значно важливіше сформувати в неї потребу в неперервній освіті [5].
 
Publisher Житомир: Вид-во «Євенок О.О.»
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/28731/1/%D0%A5%D1%80%D0%B8%D0%BF%D1%83%D0%BD%20%D0%86.%D0%92._%20%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9B.%D0%9C._167-170.pdf
Хрипун, І. В. and Шевчук, Л. М. (2018) Принцип наступності у міжпредметних зв’язках біології з науками природничо-математичного циклу. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць.. pp. 167-170.