Запис Детальніше

Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства
Analysis of the marketing environment and development of recommendations for its accounting in the enterprise
 
Creator Грішкайтіс, А.Ю.
 
Subject маркетингові середовища
міжнародна маркетингова діяльність
marketing environments
international marketing activities
 
Description Метою написання роботи є теоретичне і практичне дослідження маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства.
The purpose of this work is a theoretical and practical study of the marketing environment and the development of recommendations for its accounting in the activities of the enterprise.
 
Date 2019-03-30T20:11:33Z
2019-03-30T20:11:33Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8918
 
Language uk