Маркетингові дослідження на ринку банківських послуг в сучасних умовах
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження на ринку банківських послуг в сучасних умовах
Marketing research in the market of banking services in modern conditions |
|
Creator |
Добрянська, М.В.
|
|
Subject |
маркетинг
дослідження сфера послуг ефективність використання реклама marketing research sphere of services efficiency of use, advertising |
|
Description |
Мета дипломної роботи – проаналізувати процес організації та проведення маркетингових досліджень на базі ПАТ «Ощадбанк», виявити основні проблеми, що виникають під час їх реалізації, та розробити шляхи удосконалення існуючих процесів з метою удосконалення якості послуг, що надаються підприємством. В результаті дослідження ПАТ «Ощадбанку» буде розроблений план удосконалення та поліпшення існуючих процесів, що у результаті буде виражено у підвищенні ефективності організації досліджень, що проводяться ПАТ «Ощадбанку». The object of research is PJSC "Oschadbank", an enterprise that provides deposits and loans. The subject of research is the process of organizing and conducting marketing research for clients of these services. The purpose of the thesis is to analyze the process of organizing and conducting marketing research on the basis of PJSC "Oschadbank", to identify the main problems that arise during their implementation and to develop ways to improve existing processes in order to improve the quality of services provided by the enterprise. As a result of the research, PJSC "Oschadbank" will develop a plan for improvement and improvement of existing processes, which will ultimately be expressed in improving the efficiency of the organization of research conducted by PJSC "Oschadbank". |
|
Date |
2019-03-30T20:24:54Z
2019-03-30T20:24:54Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8920
|
|
Language |
uk
|
|