Запис Детальніше

Маркетинг торгово-посередницького підприємства на прикладі компанії «Винфорт»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг торгово-посередницького підприємства на прикладі компанії «Винфорт»
Marketing of trade and intermediary enterprise on the example of "Winfortcompany»
 
Creator Тараканова, Л.В.
 
Subject торгово-посередницькі підприємства
маркетингова діяльність
trade and intermediary enterprises
marketing activities
 
Description Мета і завдання дослідження. Метою роботи є розробка теоретико-методичних рекомендацій щодо управління процесом маркетингу торговельно-посередницьких підприємств.
The purpose and objectives of the study. The aim of the work is to develop theoretical and methodological recommendations for the management of the marketing process of trade and intermediary enterprises.
 
Date 2019-03-30T21:04:42Z
2019-03-30T21:04:42Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8925
 
Language uk