Маркетинг торгово-посередницького підприємства на прикладі компанії «Винфорт»
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг торгово-посередницького підприємства на прикладі компанії «Винфорт»
Marketing of trade and intermediary enterprise on the example of "Winfortcompany» |
|
Creator |
Тараканова, Л.В.
|
|
Subject |
торгово-посередницькі підприємства
маркетингова діяльність trade and intermediary enterprises marketing activities |
|
Description |
Мета і завдання дослідження. Метою роботи є розробка теоретико-методичних рекомендацій щодо управління процесом маркетингу торговельно-посередницьких підприємств.
The purpose and objectives of the study. The aim of the work is to develop theoretical and methodological recommendations for the management of the marketing process of trade and intermediary enterprises. |
|
Date |
2019-03-30T21:04:42Z
2019-03-30T21:04:42Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8925
|
|
Language |
uk
|
|