Запис Детальніше

Маркетинг торгово-посередницького підприємства (на прикладі АТ «Нова Лінія»)

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг торгово-посередницького підприємства (на прикладі АТ «Нова Лінія»)
Marketing of trade and intermediary enterprise (on the example of JSC "New Line»)
 
Creator Сисак, А.В.
 
Subject торгово-посередницькі підприємства
моніторинг ринку
роздрібна торгівля
товарна політика
комунікаційна політика
trade and intermediary enterprises
market monitoring
retail trade
commodity policy
communication policy
 
Description Головна мета роботи полягає в дослідженні функціонування маркетингу торгово-посередницьких підприємств та шляхи вдосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницьких підприємств.
The main purpose of the work is to study the functioning of the marketing of trade and intermediary enterprises and ways to improve the marketing activities of trade and intermediary enterprises.
 
Date 2019-03-30T21:34:52Z
2019-03-30T21:34:52Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8930
 
Language uk