Маркетинг торгово-посередницького підприємства (на прикладі АТ «Нова Лінія»)
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг торгово-посередницького підприємства (на прикладі АТ «Нова Лінія»)
Marketing of trade and intermediary enterprise (on the example of JSC "New Line») |
|
Creator |
Сисак, А.В.
|
|
Subject |
торгово-посередницькі підприємства
моніторинг ринку роздрібна торгівля товарна політика комунікаційна політика trade and intermediary enterprises market monitoring retail trade commodity policy communication policy |
|
Description |
Головна мета роботи полягає в дослідженні функціонування маркетингу торгово-посередницьких підприємств та шляхи вдосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницьких підприємств.
The main purpose of the work is to study the functioning of the marketing of trade and intermediary enterprises and ways to improve the marketing activities of trade and intermediary enterprises. |
|
Date |
2019-03-30T21:34:52Z
2019-03-30T21:34:52Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8930
|
|
Language |
uk
|
|