Запис Детальніше

Екологічно безпечна технологія переробки відпрацьованих шин

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екологічно безпечна технологія переробки відпрацьованих шин
ENVIRONMENTAL SAFETY TECHNOLOGY ON SCRAP TIRES TREATMENT
Экологически безопасная технология переработки отработанных шин
 
Creator Vovk, Oksana A.
Nikitchenko, Julia S.
 
Subject alternative energy carriers; pyrolisys; tires; utilization; waste treatment


 
Description  Присвячено проблемі переробки зношених шин. Описано технологію піролізу шин. Проведено аналіз фізико-хімічних властивостей рідких вуглеводневих, які зазвичай отримують під час термічного розкладу відходів. Розглянуто результати порівняння параметрів рідкої фракції з традиційними паливами (бензин, дизель та мазут), який доводить, що продукт піролізу можна визначати як альтернативне моторне паливо.
 This article is devoted to the problem of scrap tires treatment. The appropriate technology of tires pyrolysis and physical-chemical analysis of liquid hydrocarbons, which are usually obtained in the process of thermal destruction of wastes are considered. Main aim of this analysis is the comparison of liquid fraction characteristics with traditional fuels (petrol, diesel, kerosene) in order to show that this pyrolysis product could be identified like an alternative motor fuel.
 Посвящена проблеме переработки изношенных шин. Описана технология пиролиза шин. Проведен анализ физико-химических свойств жидких углеводородных, которые обычно получают при термического разложения отходов. Рассмотрены результаты сравнения параметров жидкой фракции с традиционными топливами (бензин, дизель и мазут), который доказывает, что продукт пиролиза можно определять как альтернативное моторное топливо.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2009-04-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1805
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 41, № 4 (2009); 94-98
Вестник Национального авиационного университета; Том 41, № 4 (2009); 94-98
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 41, № 4 (2009); 94-98
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).