Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Дидактична гра як метод формування історичних понять у розумово відсталих учнів
 
Names Косенко, Юрій Миколайович
Kosenko, Yurii Mykolaiovych
Date Issued 2013-11-01 (iso8601)
Abstract У авторефераті дисертації стисло розкрито сутність дидактичної гри, її структуру, функції і класифікації. Визначено, що метод дидактичної гри - це спосіб спільної діяльності вчителя і школярів, що сприяє досягненню учнями дидактичної мети через виконання ними ігрових завдань. Теоретично обгрунтовано та розроблено зміст дидактичної гри як методу формування історичних понять в розумово відсталих школярів: модель методу дидактичної гри, класифікацію дидактичних ігор, навчально-ігрові комплекси та методику проведення дидактичних ігор на уроках історії в спеціальній школі.
Genre abstract
Topic формування історичних понять в розумово відсталих учнів
Identifier Косенко, Ю. М. Дидактична гра як метод формування історичних понять у розумово відсталих [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Косенко Юрій Миколайович ; Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. – Київ, 2013. – 20 c.