Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Дидактична гра як метод формування історичних понять у розумово відсталих учнів |
Names |
Косенко, Юрій Миколайович
Kosenko, Yurii Mykolaiovych |
Date Issued | 2013 (iso8601) |
Abstract | У дисертації розкрито ознаки, структурні компоненти, класифікації та функції методів навчання взагалі та методу дидактичної гри зокрема. Теоретично обґрунтовано та розроблено зміст дидактичної гри як методу формування історичних понять у розумово відсталих школярів: модель методу дидактичної гри з формування історичних понять у дітей із розумовою відсталістю, класифікацію ігор для уроків історії спеціальних шкіл, ігрові комплекси та методику їх застосування; визначено критерії та рівні сформованості історичних понять у розумово відсталих школярів. Експериментально виявлено та описано рівні сформованості суспільно-історичних понять у школярів із розумовою відсталістю перед вивченням історії та їх мотивацію до вивчення історії. Доведено ефективність запропонованої моделі методу дидактичної гри, комплексу та методики використання навчальних ігор на уроках історії в спеціальних закладах. |
Genre | Thesis |
Topic | дидактична гра |
Identifier | Косенко, Ю. М. Дидактична гра як метод формування історичних понять у розумово відсталих учнів [Текст] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.03 / Косенко Юрій Миколайович ; Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. – Київ, 2013. – 306 с. |