Запис Детальніше

Переваги використання хмарної LMS NEO перед іншими аналогами при проектуванні хмаро орієнтованого середовища навчання для підготовки бакалаврів інформатики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706286/
 
Title Переваги використання хмарної LMS NEO перед іншими аналогами при проектуванні хмаро орієнтованого середовища навчання для підготовки бакалаврів інформатики
Advantages of cloud NEO LMS over other analogues course of projecting cloud oriented environment for bachelors training for Informatics
 
Creator Вакалюк, Тетяна Анатоліївна
 
Subject 004.738 Network interconnection. Internetworking
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description У статті розглянуто поняття Learning Management System, їх види. Показано переваги використання хмарної платформи NEO LMS перед іншими аналогами для проектування хмаро орієнтованого середовища навчання у вищих навчальних закладах, зокрема і для підготовки бакалаврів інформатики.
The article discusses the concept of Learning Management System, their types. The advantages of using cloud platforms NEO LMS before other counterparts to design a cloud-based learning environment in higher education, particularly for bachelors of computer science.
 
Publisher ТУ-Варна
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706286/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F-%D0%92%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BA.pdf
- Вакалюк, Тетяна Анатоліївна (orcid.org/0000-0001-6825-4697 <http://orcid.org/0000-0001-6825-4697>) (2016) Advantages of cloud NEO LMS over other analogues course of projecting cloud oriented environment for bachelors training for Informatics Сборник материалов XIІ Международной конференции "Стратегия качества в промышленности и образовании" (30 мая - 2 июня 2016 г., Варна, Болгария). – Международный научный журнал Acta Universitatis Pontica Euxinus – Специальный выпуск. pp. 505-510. ISSN 1312-1669