Запис Детальніше

Інновації в українській початковій школі: вимоги до результатів навчальних досягнень учнів з іноземної мови на засадах компетентнісного підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715481/
http://uej.undip.org.ua/upload/iblock/d0b/d0b1d2d489551b5e5947eeb781870148.pdf
 
Title Інновації в українській початковій школі: вимоги до результатів навчальних досягнень учнів з іноземної мови на засадах компетентнісного підходу
Инновации в украинской начальной школе: требования к результатам учебных достижений учащихся по иностранному языку на основе компетентностного подхода
Innovation in the ukrainian primary school: student learning outcomes requirements for foreign language according to competency-based approach
 
Creator Polonska, T.K.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті розглянуто проблему результатів навчання іноземної мови учнів початкових класів за новим Державним стандартом початкової освіти та навчальною програмою з іноземних мов (2018 р.). Сутність компетентнісного підходу полягає у зорієнтованості навчального процесу на освітній результат, який розглядається як здатність учня діяти в різноманітних проблемних ситуація. Вимоги до предметних і ключових компетентностей та обов’язкових освітніх результатів враховують компетентнісний підхід до навчання. Особливу увагу приділено особливостям основної предметної компетентності, зокрема іншомовній комунікативній компетентності, її складникам та новим вимогам до досягнення учнями окреслених у програмі результатів навчання. Крім того, автор розкриває сутність інтегрованих наскрізних змістових ліній та вимоги до очікуваних результатів навчання учнів початкової школи.
В статье рассмотрена проблема результатов обучения иностранному языку учащихся начальных классов в соответствии с новым Государственным стандартом начального образования и учебной программой по иностранным языкам (2018). Сущность компетентностного подхода заклю¬чается в ориентации учебного процесса на образовательный результат, который рассматривается как способность ученика действовать в различных проблемных ситуациях. Требования к предметным, ключевым компетентностям и обязательным образовательным результатам учитывают компетентностный подход к обучению. Особое внимание уделено особенностям основной предметной компетентности, в частности иноязычной коммуникативной компетентности, ее составляющим и новым требованиям к достижению учащимися определенных в программе результатов обучения. Кроме того, автор раскрывает сущность интегрированных сквозных содержательных линий и требования к ожидаемым результатам обучения для учеников начальной школы после овладения ими.
The article deals with the problem of learning outcomes in a foreign language for primary school students according to the new State Standard of Primary Education and foreign languages curriculum (2018). The essence of the competency-based approach is in the orientation of educational process to learning outcomes, which is considered as the student’s ability to act in various problem situations. Requirements for subject and key competences and compulsory learning outcomes take into account the competency-based approach to learning. Special attention is paid to the characteristics of the basic subject competence, in particular a foreign language communicative competence, its components and updated requirements to student achievement of learning outcomes, outlined in the current curriculum. In addition, the author reveals the essence of integrated cross-cutting content lines and requirements to expected learning outcomes for students of primary school after studying these lines.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715481/1/Polonska_UPZh_2019.pdf
- Polonska, T.K. (orcid.org/0000-0002-5717-1041 <http://orcid.org/0000-0002-5717-1041>) (2019) Innovation in the ukrainian primary school: student learning outcomes requirements for foreign language according to competency-based approach Укрїнський педагогічний журнал, 1. pp. 69-76. ISSN 2411-1317