Запис Детальніше

Методичні особливості формування природничо-наукової компетентності старшокласників на уроках фізики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715508/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=5464
 
Title Методичні особливості формування природничо-наукової компетентності старшокласників на уроках фізики
Методические особенности формирования естественнонаучной компетентности старшеклассников на уроках физики
Methodical peculiarities of the formation of the science-and-scientific competence of high school students in the physics classes
 
Creator Непорожня, Лідія Вікторівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description В тезах розглянуто методичні особливості формування природничо-наукової компетентності на уроках фізики, що забезпечує розвиток надпредметних компетентностей; має високий ступінь узагальнень; формується впродовж всього періоду навчання і визначає кінцеві результати освіти, закріплені в ДСО; має метапредметний та міжпредметний характер, оскільки пов’язана відразу з декількома освітніми галузями й навчальними дисциплінами; вбирає в себе компоненти ключових і предметних компетентностей, які належать до кожної шкільної дисципліни і формуються впродовж періоду навчання.
В тезисах рассмотрены методические особенности формирования естественнонаучной компетентности на уроках физики, которая обеспечивает развитие надпредметных компетенций; имеет высокую степень обобщений; формируется на протяжении всего периода обучения и определяет конечные результаты образования, закрепленные в ГСО; имеет метапредметный и межпредметный характер, поскольку связана сразу с несколькими образовательными областями и учебными дисциплинами; впитывает в себя компоненты ключевых и предметных компетенций, относящихся к каждой школьной дисциплине и формируется в течение всего периода обучения.
The thesis considers the methodical features of the formation of science-and-scientific competence in the physics classes, which provides the development of subjective competencies; has a high degree of generalizations; is formed during the whole period of study and defines the final results of education, enshrined in the DSO; has a meta-object and inter-subjectcharacter, since it is connected directly with several educational branches and educational disciplines; incorporates the components of key and subject competences that belong to each school discipline and are formed during the study period.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715508/1/Anotovani_2016%20%281%29.pdf
- Непорожня, Лідія Вікторівна (orcid.org/0000-0002-6984-7918 <http://orcid.org/0000-0002-6984-7918>) (2016) Methodical peculiarities of the formation of the science-and-scientific competence of high school students in the physics classes In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 228-229. ISBN 978-966-644-398-5