Професії майбутнього, у віртуальній реальності інноваційно-цифрового простору
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26950/
http://www.business-inform.net/search/?qu=краус&x=0&y=0 2222-4459 |
|
Title |
Професії майбутнього, у віртуальній реальності інноваційно-цифрового простору
Профессии будущего, в виртуальной реальности инновационно-цифрового пространства |
|
Creator |
Краус, Катерина Миколаївна
Краус, Наталія Миколаївна Манжура, Олександр Васильович |
|
Subject |
Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
Метою статті є дослідження ключових новітніх професій, що будуть притаманні інноваційно-цифровій економіці. В статті визначено характерні особливості новітніх професій, розкрито їх зміст, а також узагальнено й здійснено співставлення основних професій майбутнього 2030 року за версією EdCamp 2017 і рейтингом Sparks&Honey. Розкрито зміст економічних категорій “цифрова освіта” і “цифровізація освіти”. Визначено цифрові компетенції майбутніх спеціальностей і вказано зміст цифрових технологій в освіті. Аргументовано, що трансформація традиційної економіки в інноваційно-цифрову, можлива за умови сприяння навчанню індивідуума в ході всього його життя, а застосування “цифрових” технологій в освіті – наразі одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу. Зроблено висновок, що є потреба в тому, щоб індивідуум навчився робити цінність сам із себе, а навички якими він володіє ставали товарами/послугами. В такому випадку, людина стає володарем унікальної професії, має особливий фах, який нікуди не подінеться, бо індивідуум сам створює попит на свої унікальні здібності та професію. Целью статьи является исследование ключевых новейших профессий, которые будут присущи инновационно-цифровой экономике. В статье определено характерные особенности новейших профессий, раскрыто их содержание, а также обобщено и осуществлено сопоставление основных профессий будущего 2030 году при версии EdCamp 2017 и рейтингом Sparks&Honey. Раскрыто содержание экономических категорий “цифровое образование” и “цифровизация образования”. Определено цифровые компетенции будущих специальностей и указано содержание цифровых технологий в образовании. Аргументировано, что трансформация традиционной экономики в инновационно-цифровую, возможна при условии содействия обучению индивидуума в ходе всей его жизни, а применение “цифровых” технологий в образовании – пока одна из самых важных и устойчивых тенденций развития мирового образовательного процесса. Сделан вывод, что потребность в том, чтобы индивидуум научился делать ценность сам по себе, а навыки которыми он владеет становились товарами/услугами. В таком случае, человек становится обладателем уникальной профессии, имеет особую профессию, которая никуда не денется, потому что индивидуум сам создает спрос на свои уникальные способности и профессию. |
|
Publisher |
Видавничий дім «Інжек» (Харків, Україна)
|
|
Date |
2019-03
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26950/1/kraus%20-%20business-inform-2019-1_0-pages-132_138.pdf
Краус, Катерина Миколаївна та Краус, Наталія Миколаївна та Манжура, Олександр Васильович (2019) Професії майбутнього, у віртуальній реальності інноваційно-цифрового простору Науковий журнал "Бізнес Інформ" (1). с. 132-138. ISSN 2222-4459 |
|