Вплив реклами на формування особистості юнацтва
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/28794/
|
|
Title |
Вплив реклами на формування особистості юнацтва
|
|
Creator |
Максимець, С. М.
|
|
Subject |
BD Speculative Philosophy
|
|
Description |
В статті подані результати дослідження впливу реклами на формування особистості юнака, у ході якого з’ясовано рівень тривожності, агресивності, фрустрації особистості, ступінь залежності юнака від групових стандартів та рівень ригідності кожного, що й відображає на скільки юнак може піддаватися впливу рекламних образів.
|
|
Publisher |
Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/28794/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%20%D0%9A%D0%91%D0%86%D0%A2%20%D0%A2%D1%83%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC.%281%29.pdf
Максимець, С. М. (2015) Вплив реклами на формування особистості юнацтва. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали Дев’ятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В.. pp. 69-72. |
|