Запис Детальніше

Вплив реклами на формування особистості юнацтва

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/28794/
 
Title Вплив реклами на формування особистості юнацтва
 
Creator Максимець, С. М.
 
Subject BD Speculative Philosophy
 
Description В статті подані результати дослідження впливу реклами на формування особистості юнака, у ході якого з’ясовано рівень тривожності, агресивності, фрустрації особистості, ступінь залежності юнака від групових стандартів та рівень ригідності кожного, що й відображає на скільки юнак може піддаватися впливу рекламних образів.
 
Publisher Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/28794/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%20%D0%9A%D0%91%D0%86%D0%A2%20%D0%A2%D1%83%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC.%281%29.pdf
Максимець, С. М. (2015) Вплив реклами на формування особистості юнацтва. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали Дев’ятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В.. pp. 69-72.