Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
Zhytomyr State University Library
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Андрагогічні засади побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості старшокласників
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Relation
http://eprints.zu.edu.ua/28802/
Title
Андрагогічні засади побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості старшокласників
Creator
Антонова, О. Є.
Ващук, О. В.
Subject
LB Theory and practice of education
LB1603 Secondary Education. High schools
LB2300 Higher Education
Date
2015
Type
Article
PeerReviewed
Format
text
Language
uk
ukraine
Identifier
http://eprints.zu.edu.ua/28802/1/%D0%90%D0%9D%D0%94%D0%A0%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%86%20%D0%97%D0%90%D0%A1%D0%90%D0%94%D0%98%20%D0%9F%D0%9E%D0%91%D0%A3%D0%94%D0%9E%D0%92%D0%98%20%D0%9C%D0%9E%D0%94%D0%95%D0%9B%D0%86%20%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%9D%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%92%D0%A7%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%86%D0%92%20%D0%94%D0%9E%20%D0%A0%D0%9E%D0%97%D0%92%D0%98%D0%A2%D0%9A%D0%A3%20%D0%90%D0%9A%D0%90%D0%94%D0%95%D0%9C%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%9E%D0%91%D0%94%D0%90%D0%A0%D0%9E%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A0%D0%A8%D0%9E%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%A1%D0%9D%D0%98%D0%9A%D0%86%D0%92.pdf
Антонова, О. Є. and Ващук, О. В. (2015) Андрагогічні засади побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості старшокласників. Андрагогічний вісник: Наукове електронне періодичне видання (6). pp. 141-155.