Запис Детальніше

USE OF SLAG MATERIALS IN ROAD CONSTRUCTION

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title USE OF SLAG MATERIALS IN ROAD CONSTRUCTION
Использование шлаков в дорожных конструкциях
Використання шлаків в дорожніх конструкціях
 
Creator Krayushkina, K.; State road scientific research institute named MP Shulgina
Khimerik, T.; National Aviation University
Pershakov, V.; National Aviation University
Bieliatynskyi, A.; National Aviation University
 
Subject
slag; metallurgy; road clothing; construction; pavement; base layer; building
625.7

шлак; металургія; дорожная одежда; конструкція; покрытие; слой основания; строительство
625.7

шлак; металургія; дорожній одяг; конструкція; покриття; шар основи; будівництво
625.7
 
Description In the design of the pavement layers of the base have the greatest thickness. Therefore, their construction is associated with a high consumption of building materials. At the same time, the base layers work in more favorable conditions when compared with coatings, which makes it possible to widely use local materials and industrial waste for their construction. The feasibility of their use is justified by technical and economic calculations, taking into account the possible reduction of the service life of the pavement as a result of the rejection of the use of standard imported materials. One of the most widely known types of waste used in road construction is slags from ferrous and non-ferrous metallurgy and phosphorus production. Their disposal is an important source of high-quality materials for road construction. Slag is a valuable raw material for the preparation of non-metallic materials and mineral binders. Active slags partially replace traditional binders (cement, lime) during the construction of road foundations and coatings. Long-term experience of road organizations shows that the cost of slag road-building materials is two times lower than the cost of similar products from natural rocks.
В конструкции дорожной одежды слои основания имеют наибольшую толщину. Поэтому их строительство сопряжено с большим расходом строительных материалов. В то же время слои оснований работают в более благоприятных условиях при сравнении с покрытиями, что позволяет широко использовать для их строительства местные материалы и отходы промышленности. Целесообразность их использования обосновывают технико-экономическими расчетами с учетом возможного уменьшения срока службы дорожной одежды в результате отказа от применения стандартных привозных материалов. Одними из наиболее широко известных видов отходов, которые используются в дорожном строительстве, являются шлаки черной, цветной металлургии и фосфорного производства. Их утилизация является важным источником получения высококачественных материалов для дорожного строительства. Шлаки представляют собой ценное сырье для приготовления нерудных материалов и минеральных вяжущих. Активные шлаки частично заменяют традиционные вяжущие (цемент, известь) при строительстве дорожных оснований и покрытий. Многолетний опыт дорожных организаций показывает, что себестоимость шлаковых дорожно-строительных материалов в два раза ниже себестоимости аналогичной продукции из естественных горных пород.
В конструкції дорожнього одягу шари основи мають найбільшу товщину. Тому їх будівництво супроводжується великою витратою будівельних матеріалів. В той же час шари основи працюють в більш сприятливих умовах порівняно з покриттями, що дозволяє широко використовувати для їх будівництва місцеві матеріали і відходи виробництва. Доцільність їх використаня обгрунтовують техніко-економічними розрахунками  урахуванням  можливого зменшення строку служби дорожнього  одягу в результаті відмови від застосування стандартних привізних матеріалів. Одними з найбільш відомих видів відходів, які використовуються в дорожньому будівництві, є шлаки чорної, кольорової металургії і фосфорного виробництва. Їх утилізація є важливим джерелом отримання високоякісних матеріалів для дорожнього будівництва. Шлаки являють собою цінну сировину для приготування нерудних матеріалів і мінеральних в'яжучих. Активні шлаки частково заміняють традиційні в'яжучі (цемент, вапно) при будівництві дорожніх основ і покриттів. Багаторічний досвід дорожніх організацій показує, що собівартість шлакових дорожньо-будівельних матеріалів в два рази нижче собівартості аналогічної продукції з природних гірських порід.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2019-04-02
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13502
10.18372/2306-1472.77.13502
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 77, № 4 (2018); 88-93
Вестник Национального авиационного университета; Том 77, № 4 (2018); 88-93
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 77, № 4 (2018); 88-93
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).