Запис Детальніше

Дослідження торговельного асортименту, якості молока та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марок

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження торговельного асортименту, якості молока та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марок
A study of the trading range, the quality of milk and the formation of preferences of consumers in respect of certain trade marks
 
Creator Бунич, І.П.
 
Subject торговельні марки
молочні продукти
trademarks
dairy products
 
Description Метою роботи є дослідження торговельного асортименту, якості питного молока та оцінювання споживчих переваг.
The aim of the work is to study the range of trade, quality of drinking milk and evaluation of consumer preferences.
 
Date The aim of the work is to study the range of trade, quality of drinking milk and evaluation of consumer preferences.
2019-04-02T21:58:19Z
2019-04-02T21:58:19Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8949
 
Language uk