Дослідження торговельного асортименту, якості молока та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марок
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження торговельного асортименту, якості молока та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марок
A study of the trading range, the quality of milk and the formation of preferences of consumers in respect of certain trade marks |
|
Creator |
Бунич, І.П.
|
|
Subject |
торговельні марки
молочні продукти trademarks dairy products |
|
Description |
Метою роботи є дослідження торговельного асортименту, якості питного молока та оцінювання споживчих переваг.
The aim of the work is to study the range of trade, quality of drinking milk and evaluation of consumer preferences. |
|
Date |
The aim of the work is to study the range of trade, quality of drinking milk and evaluation of consumer preferences.
2019-04-02T21:58:19Z 2019-04-02T21:58:19Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8949
|
|
Language |
uk
|
|