Запис Детальніше

Товарознавча оцінка асортименту, якості та ідентифікація чаю різних торговельних марок

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Товарознавча оцінка асортименту, якості та ідентифікація чаю різних торговельних марок
Merchandizing assessment of the range, quality and identification of tea of different brands
 
Creator Сіроткіна, Н.І.
 
Subject торговельні марки
товарознавча оцінка
ринок чаю
trademarks
merchandising assessment
tea market
 
Description Метою роботи є проведення товарознавчої оцінки асортименту чаю, його якості та ідентифікації на основі аналізу споживних властивостей, органолептичних та фізико-хімічних показників якості, для підтвердження достовірності марочного найменування, справжньої якості байхових чаїв і встановлення відповідності правовим і нормативним документам, за комплексом критеріїв якості.
The purpose of the work is to carry out commodity evaluation of the range of tea, its quality and identification based on the analysis of consumer properties, organoleptic and physico-chemical quality indicators, to confirm the authenticity of the brand name, the real quality of baich teas and compliance with legal and regulatory documents, on a set of quality criteria.
 
Date 2019-04-03T20:40:25Z
2019-04-03T20:40:25Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968
 
Language uk