Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової культури майбутнього менеджера з туризму як педагогічна проблема та шляхи її розв’язання
 
Names Коваленко, Олександр Вікторович
Kovalenko, Oleksandr Viktorovych
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract В даній статті визначається місце маркетингової культури в структурі професійно важливих якостей особистості менеджера з туризму; аналізуються різноманітні підходи до розкриття сутності маркетингової культури фахівця; обснована модель процесу формування маркетингової культури майбутніх менеджерів сфери туризму у ВНЗ. Також теоретично обґрунтовано взаємозв’язок структурних компонентів маркетингової культури майбутнього менеджера з туризму та критерії її оцінювання
Genre Article
Topic маркетинг
Identifier Коваленко, О. В. Формування маркетингової культури майбутнього менеджера з туризму як педагогічна проблема та шляхи її розв’язання [Текст] / О. В. Коваленко // Педагогічна скарбниця Донеччини : науково-методичний журнал. – Слов’янськ : ДонОІПДО, 2016. – №2. – С. 62–72.