Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Суспільствознавча освіта учнів з інтелектуальними порушеннями : сутність поняття, зміст, структура |
Names |
Косенко, Юрій Миколайович
Kosenko, Yurii Mykolaiovych |
Date Issued | 2018 (iso8601) |
Abstract | У статті проаналізовано нормативно-правові документи, погляди науковців та подано авторське трактування понять «суспільствознавча освіта», «шкільне суспільствознавство» та «суспільствознавча компетентність». Розкрито сутність згаданих понять, висвітлено їхнє змістове наповнення, ієрархію, структуру, взаємозв’язок між ними тощо. Визначено, що суспільствознавча освіта учнів з інтелектуальними порушеннями – це процес підготовки особистості на основі змісту суспільних і соціальних наук до умов життя в людському середовищі шляхом формування у неї знань про суспільні явища, процеси й тенденції, знаходження способів розв’язання нею суспільних проблем, прищеплення їй загальнолюдських і загальнонаціональних цінностей. Шкільне суспільствознавство учнів з інтелектуальними порушеннями висвітлено як конструкт з декількох шкільних дисциплін, які формують у дітей уявлення про політичні, економічні, соціальні та духовні аспекти життя людської спільноти. |
Genre | Article |
Topic | суспільствознавча освіта |
Identifier | Косенко, Ю. М. Суспільствознавча освіта учнів з інтелектуальними порушеннями : сутність поняття, зміст, структура [Текст] / Ю. М. Косенко // Humanitarium. – Переяслав-Хмельницький, 2018. – Том 42, Вип. 2 : Педагогіка. – С. 74–83. |