МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН НАПРЯМКУ «ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ»
Кібербезпека: освіта, наука, техніка
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
##plugins.schemas.marc.fields.022.name## |
2663-4023 |
|
##plugins.schemas.marc.fields.042.name## |
dc |
|
##plugins.schemas.marc.fields.245.name## |
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН НАПРЯМКУ «ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ» |
|
##plugins.schemas.marc.fields.720.name## |
Abramov, Vadym O. Lytvyn, Oksana S. Київський університет імені Бориса Грінченка Київський університет імені Бориса Грінченка http://orcid.org/0000-0002-8026-1475 http://orcid.org/0000-0002-5118-1003 |
|
##plugins.schemas.marc.fields.520.name## |
В роботі здійснено огляд комп’ютерних технологій Інтернету речей, короткий аналіз складу і структури інтернету речей, розглянуто властивості і особливості роботи і проектування вбудованих систем керування, як основної складової Інтернету речей. Досліджено запити ІоТ-індустрії щодо випускника закладу вищої освіти, а саме: наявність розуміння структури і процесів в екосистемі, в якій розвиваються виробники компонентів, постачальники готових систем і компанії-інтегратори; володіння системним, цілісним підходом до аналізу і оцінки ситуації та вирішення проблеми; відкритість до нових знань, ідей і технологій; вміння організовувати власну діяльність та виконувати проекти у складі групи, ефективно спілкуватись із замовником, формулювати технічне завдання, розробляти план його виконання, оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт, представляти результати роботи й обґрунтовувати запропоновані рішення. З огляду на це вивчено ключові питання і проблеми викладання окремих дисциплін напрямку ІоТ та шляхи їх вирішення. Показано, що ефективним є проектне навчання, для реалізації якого було розроблено спеціальний алгоритм створення вбудованих комп’ютерних засобів ІоТ для його використання студентами в процесі вивчення відповідних дисциплін і створення власних проектів. Він характеризується тим, що передбачає дослідження більшості найвідоміших технологій та умов їх застосування і охоплює усі етапи проектування, які використовуються у виробництві. Описано впровадження отриманих результатів досліджень в Київському університеті імені Бориса Грінченка для підготовки фахівців спеціальності «Комп’ютерні науки» в рамках дисциплін «Фізичні процеси в обчислювальних системах» та «Технології проектування вбудованих комп’ютерних систем».
|
|
##plugins.schemas.marc.fields.260.name## |
Cybersecurity: Education, Science, Technique 2018-09-26 00:00:00 |
|
##plugins.schemas.marc.fields.856.name## |
application/pdf http://csecurity.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/22 |
|
##plugins.schemas.marc.fields.786.name## |
Кібербезпека: освіта, наука, техніка; Том 1 № 1 (2018) |
|
##plugins.schemas.marc.fields.546.name## |
ukr |
|
##plugins.schemas.marc.fields.540.name## |
##submission.copyrightStatement## |
|