Запис Детальніше

ВІРТУАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЛЯ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ ТА КІБЕРБЕЗПЕЦІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ

Кібербезпека: освіта, наука, техніка

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
##plugins.schemas.marc.fields.022.name## 2663-4023
 
##plugins.schemas.marc.fields.042.name## dc
 
##plugins.schemas.marc.fields.245.name## ВІРТУАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЛЯ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ ТА КІБЕРБЕЗПЕЦІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ
 
##plugins.schemas.marc.fields.720.name## Buriachok, Volodymyr L.
Shevchenko, Svitlana M.
Skladannyi, Pavlo M.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка
http://orcid.org/0000-0002-4055-1494
http://orcid.org/0000-0002-4055-1494
http://orcid.org/0000-0002-9736-8623
http://orcid.org/0000-0002-9736-8623
http://orcid.org/0000-0002-7775-6039
http://orcid.org/0000-0002-7775-6039
 
##plugins.schemas.marc.fields.520.name## Кількість хакерських атак та матеріальних збитків, які отримують останнім часом країни світу щороку збільшується. Все це вказує на те, що потреба у фахівцях, здатних виявляти та оцінювати ознаки стороннього кібервпливу, моделювати можливі ситуації такого впливу та прогнозувати їх можливі наслідки, організовувати й підтримувати комплекс заходів щодо забезпечення інформаційної і кібербезпеки та протидіяти несанкціонованому проникненню протиборчих сторін до власних ІТ систем і мереж, забезпечити криптозахист власного  інформаційного ресурсу тощо, - буде зростати. В даній статті акцентовано увагу на те, що питання кіберзахисту даних особливо гостро постало в Україні. Адже саме від якості отримуваної інформації й залежить наше майбутнє, зокрема й майбутнє нашої держави. Разом з тим в статті зроблено наголос на те, що жодна педагогічна теорія не буде реалізована в навчальній діяльності, якщо для її впровадження не буде розроблено відповідний алгоритм - алгоритм формування влсне фахових компетенцій майбутніх спеціалістів в області інформаційної та кібербезпеки. На основі наукової педагогічної літератури в статті визначено поняття «віртуальна лабораторія» та її значення у навчальному процесі закладу вищої освіти. Обґрунтовано актуальність впровадження лабораторії для моделювання процесів в інформаційній та кібербезпеці. Представлено віртуальну лабораторію «навчальний кіберполігон»  Київського університету імені Бориса Грінченка та можливості її використання студентами у процесі вивчення технологій в інформаційній та кібернетичній безпеці.
 
##plugins.schemas.marc.fields.260.name## Cybersecurity: Education, Science, Technique
2018-12-21 00:00:00
 
##plugins.schemas.marc.fields.856.name## application/pdf
http://csecurity.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/31
 
##plugins.schemas.marc.fields.786.name## Кібербезпека: освіта, наука, техніка; Том 2 № 2 (2018)
 
##plugins.schemas.marc.fields.546.name## ukr
 
##plugins.schemas.marc.fields.540.name## ##submission.copyrightStatement##