Запис Детальніше

Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/28961/
 
Title Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні
 
Creator Клімова, І. О.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Маркетингова діяльність є однією з основних у сфері громадського харчування і має забезпечувати стабільну та конкурентоспроможну діяльність і розвиток суб’єктів маркетингової системи на ринку товарів та послуг. Ресторанний бізнес як одна зі складових громадського харчування є досить перспективним напрямком розвитку економіки та демонструє відносно високий рівень рентабельності. Необхідність проведення маркетингових досліджень в цій галузі є досить актуальною, оскільки кожен п’ятий ресторан після виходу на ринок стає збитковим. Дослідження, що проводяться для закладів харчування, в основному співпадають з класичним набором досліджень, але й відрізняються деякою специфікою.
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/28961/1/Tezy_Klimova.pdf
Клімова, І. О. (2016) Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні. Economy and society: modern for human development.