Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/28961/
|
|
| Title |
Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні
|
|
| Creator |
Клімова, І. О.
|
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
| Description |
Маркетингова діяльність є однією з основних у сфері громадського харчування і має забезпечувати стабільну та конкурентоспроможну діяльність і розвиток суб’єктів маркетингової системи на ринку товарів та послуг. Ресторанний бізнес як одна зі складових громадського харчування є досить перспективним напрямком розвитку економіки та демонструє відносно високий рівень рентабельності. Необхідність проведення маркетингових досліджень в цій галузі є досить актуальною, оскільки кожен п’ятий ресторан після виходу на ринок стає збитковим. Дослідження, що проводяться для закладів харчування, в основному співпадають з класичним набором досліджень, але й відрізняються деякою специфікою.
|
|
| Date |
2016
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/28961/1/Tezy_Klimova.pdf
Клімова, І. О. (2016) Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні. Economy and society: modern for human development. |
|