Запис Детальніше

Маркетингова політика просування послуг у готельному бізнесі України

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова політика просування послуг у готельному бізнесі України
Marketing policy of services promotion in the hotel business of Ukraine
 
Creator Михайлюк, О.Л.
Хумарова, Н.І.
Mykhailiuk, O.
Khumarova, N.
 
Subject готельний бізнес
маркетинг
послуги
політика просування
екологічний ризик
політика лояльності
інноваційні технології
hotel business
marketing
services
promotion policy
environmental risk
loyalty policy
innovative technologies
 
Description Досліджено світовий досвід у сфері просування готельного продукту; проаналізовано готельну діяльність в Україні та динаміку надання готельних послуг в Україні, узагальнено досвід національних та міжнародних готельних мереж у політиці просування, створенні нових готельних мереж та особливих готелів; запропоновано впровадження кращого національного досвіду у політиці просування. Ця сфера економічної діяльності є перспективною для капіталовкладень, оскільки розвивається достатньо швидкими темпами, зумовлює високий рівень зайнятості у відповідних регіонах, створює матеріальну базу для розвитку туризму. Готельна індустрія сьогодні є галуззю із зростаючим рівнем конкуренції на ринку готельних послуг і саме конкуренція є одним із стимулів для поліпшення роботи готелю і впровадження ним політики просування. Маркетингова діяльність припускає проведення комплексних маркетингових досліджень і на їх основі - створення стратегії і програми заходів, що використовуються з метою забезпечення економічної ефективності готельного бізнесу та підвищення ступеня задоволення потреби кінцевого споживача -туриста. Ефективність готельних мереж і наявність значної кількості готелів високого класу, обов’язковими атрибутами яких є високопрофесійний та гостинний персонал, сучасна інфраструктура, системи безпеки тощо, є одними із чинників, що значно впливають на розвиток туристичної індустрії. В останні роки підприємства готельного господарства розвиваються у негативних умовах, зокрема нестабільної економіко-політичної ситуації країни, що призводить до зниження туристичної та бізнес-активності, дефіциту фінансування, відсутності привабливих для будівництва готельних комплексів земельних ділянок, тривалої окупності таких проектів.
The world experience in the sphere of hotel product promotion is researched; analyzed the hotel activity in Ukraine, analyzed the dynamics of hotel services in Ukraine, summarized the experience of national and international hotel networks in the promotion policy, the creation of new hotel chains and special hotels; the introduction of better national experience in promotion policy was proposed; this branch of economic activity is a promising area of investment, as it develops at a rather rapid pace, determines the level of employment in the regions concerned, creates a material base for the development of tourism. The hotel industry today is an industry with a growing level of competition in the hotel services market, and it is competition that is one of the incentives for improving the operation of the hotel and introducing its promotion policy. Marketing activity involves the conduct of comprehensive marketing research and, on their basis, the creation of a strategy and program of activities used to ensure the economic efficiency of the hotel business and increase the degree of satisfaction of the needs of the end user - tourists. The effectiveness of hotel chains and the presence of a significant number of high-class hotels, which are mandatory attributes of highly professional and hospitable staff, modern infrastructure, security systems, etc., are among the factors that significantly affect the development of the tourism industry. In recent years, the hotel industry has been developing in negative conditions, in particular the unstable economic and political situation in the country, which leads to a decrease in tourism and business activity, lack of funding, the lack of attractive land plots for construction of hotel complexes, and long-term payback of such projects. But in recent years, the hotel industry has been developing in adverse conditions, in particular the unstable economic and political situation of the country, which leads to a decrease in tourism and business activity, a financing gap, the lack of attractive land for hotel complexes, and the long payback of such projects.
 
Date 2019-04-04T08:23:16Z
2019-04-04T08:23:16Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Маркетингова політика просування послуг у готельному бізнесі України / Н. І. Хумарова, О. Л. Михайлюк // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. 67 (3). – С. 53-61. – ISSN 2313-4569.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8977
 
Language uk