Запис Детальніше

АНАЛІЗ ЧИСЛОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ АЕРОДРОМНИХ ПОКРИТТІВ ВІД ДІЇ НАДВАЖКОГО ПОВІТРЯНОГО СУДНА

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title АНАЛІЗ ЧИСЛОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ АЕРОДРОМНИХ ПОКРИТТІВ ВІД ДІЇ НАДВАЖКОГО ПОВІТРЯНОГО СУДНА
Analysis of numerical investigation on strength plate of airdrome outerco-veres from affect more heavy air-ship
Aнализ численных исследований аеродромных покрытий от воздействий сверхтяжелого воздушного судна
 
Creator Бєлятинський, А.А.; Національний авіаційний університет
Талах, С.М.; Національний авіаційний університет
 
Subject ґрунтовий простір; жорсткі бетонні покриття; згинальний момент; скінченні елементи; розрахунок на міцність
bending moment; calculation of strength; concrete strict outercoveres; finite element; soil space
грунтовое пространство; жесткие бетонные покрытия; изгибающий момент; конечные элементы; расчет на прочность
 
Description  Виконано числові дослідження міцності плит жорстких аеродромних покриттів у просторовій та плоскій постановках задачі для моделювання ґрунтового простору з включенням бетонних шарів. Отримано параметри для удосконалення спрощених математичних моделей інженерних розрахунків.
 Weight is of used for air-transport are increasing impetuously and consequently is necessary define more precisely solution on strength of airdrome strict outercoveres. In methodology is considering flan task of investigation of strength-deformation state of half-space for interaction with soil-mass.Put on task is deciding with help effective numerical method – method of finite element.Example is considering of influence on half-space of above-heavy air-transport air-ship Аn-225.Engineering solution is compared with numerical fragment of outercoveres with 12 plate dimension 7,5 x 7,5 m and numerical solution in flan put on task of investigation combination half-space.Drawing of shift and strength-moment on result solution task are constructed. Analysis of numerical results of strength-deformation state plate outercoveres of airdrome are presented about agreement putting results on bending moment for space and flat put on task shat coincidences of result solution task in different putting of task are permitting to make conclusion about authentic of obtaining numerical solution.
 Рост авиационных перевозок и увеличение подъемной массы воздушных судов требуют уточнения математических моделей расчета жестких аэродромных покрытий. В предложенной методике рассматривается плоская задача исследования напряженно-деформированного состояния полупространства при взаимодействии с грунтовой массой. Поставленная задача решается с помощью одного из эффективных чисельнных методов − метода конечных элементов. Рассмотрен пример влияния на комбинированное полупространство сверхтяжелого транспортного воздушного судна Ан-225. Сопоставлены инженерный аналитический и чисельнный расчеты в пространственной постановке задачи с использованием расчетного фрагменту покрытия из 12 плит размерами 7,5 x 7,5 м и чисельнный расчет в плоской постановке задачи исследования комбинированного полпространства. По результатам решения задач построенные эпюры перемещений и изгибающих моментов. Анализ полученных чисельнных результатов напряженно-деформированного состояния плит покрытия аэродромов свидетельствует о согласованности значений изгибающих моментов при пространственной и плоской постановках задач. Такие сопоставления результатов позволяют сделать вывод о достоверности полученных чисельнных решений.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2010-01-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1822
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 42, № 1 (2010); 119-127
Вестник Национального авиационного университета; Том 42, № 1 (2010); 119-127
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 42, № 1 (2010); 119-127
 
Language en
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).