Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/29020/
|
|
Title |
Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я
|
|
Creator |
Калініченко, О. О.
|
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
Здоров’я нації — базовий чинник стратегічного розвитку держави . Стан здоров’я українців бажає бути кращим. Пріоритетною у сфері охорони здоров’я стає маркетингова політика з її складовими. У статті проаналізована характеристика медичних послуг які необхідно враховувати про розробці маркетингових програм.
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/29020/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Калініченко, О. О. (2016) Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я. «Актуальні проблеми молоді в сучасних соціально-економічних умовах». |
|