Запис Детальніше

Шляхи та засоби забезпечення якісної освіти для всіх і кожного

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715551/
http://acup.poltava.ua/wp-content/uploads/2017/12/Збірник-2018-26.02-3.pdf
 
Title Шляхи та засоби забезпечення якісної освіти для всіх і кожного
Ways and means of providing quality education for everyone and everyone
 
Creator Лапінський, В.В.
Гуржій, А.М.
Карташова, Л.А.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
374 Education and training out of school. Further education
 
Description Поява й визначення феномену "електронний освітній ресурс", який відображає практично всі можливі застосування у навчанні електронної обчислювальної техніки й інформаційних технологій, викликала необхідність розроблення нормативних документів загальнодержавного рівня, зокрема — Положення про електронні освітні ресурси, в якому визначено й означено п’ятнадцять їх видів — від електронного видання до електронного лабораторного практикуму, та виокремлення, обґрунтування й означення функціональних ознак, за якими їх можна класифікувати. Разом з тим, подальшого наукового обґрунтування, розроблення й упровадження в освітню практику вимагають і методичні рекомендації щодо створення й застосовування конкретних типів електронних освітніх ресурсів та їх комплексів. Основна увага має приділятися, щонайперше, таким електронним освітнім ресурсам, які використовуються за найпоширенішої нині класно-урочної організаційної форми навчання, забезпечують комфортні умови навчання незалежно від негативних впливів змін зовнішніх умов (як природніх, так і суспільних катаклізмів).
The emergence and definition of the phenomenon of "electronic educational resource", which reflects virtually all possible applications in the teaching of electronic computing and information technology, called for the development of normative documents of the national level, in particular - Regulations on electronic educational resources, which defines and identifies fifteen types - from the electronic edition to the electronic laboratory workshop, and the isolation, justification and definition of the functional features by which they can be classify. However, further scientific substantiation, development and implementation in educational practice also require methodological recommendations for the creation and application of specific types of electronic educational resources and their complexes. The main attention should be paid, for the very first time, to such electronic educational resources, which are used for the most widespread classroom organizational form of education, provide comfortable conditions for learning regardless of the negative effects of changes in external conditions (both natural and social disasters).
 
Publisher КУЕП ПДАА
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715551/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-2018-26.02-3_only_my.pdf
- Лапінський, В.В. (orcid.org/0000-0002-2832-4774 <http://orcid.org/0000-0002-2832-4774>), Гуржій, А.М. and Карташова, Л.А. (2018) Ways and means of providing quality education for everyone and everyone In: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» (19-23 лютого 2018 року) КУЕП ПДАА, м. Полтава, Україна, pp. 11-16.