Запис Детальніше

Експериментальне визначення особливостей системи чинників, що впливають на формування схильностей і професійних інтересів учнів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715562/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Експериментальне визначення особливостей системи чинників, що впливають на формування схильностей і професійних інтересів учнів
Experimental determination of the features of the systems of factors influencing the formation of pupils’ aptitudes and professional interests
 
Creator Науменко, С.О.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах представлено результати дослідження з проблеми створення моніторингової системи оцінювання природничо-наукової компетентності учнів закладу загальної середньої освіти (із застосуванням тестових технологій). Висвітлено результати експерименту, метою якого було виявлення чинників, які впливають на рівень навчальних досягнень і компетентностей учнів закладу загальної середньої освіти.
In these theses presented the results of research on the problem of creating of monitoring system for assessing the natural and science competence of pupils of the institution of general secondary education (with the use of test technologies). The results of the experiment, aimed at identifying the factors influencing the level of educational achievements and competences of the pupils of institution of general secondary education were highlighted.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715562/1/anotovani_2017-pages-64-65.pdf
- Науменко, С.О. (orcid.org/0000-0002-8279-4427 <http://orcid.org/0000-0002-8279-4427>) (2017) Experimental determination of the features of the systems of factors influencing the formation of pupils’ aptitudes and professional interests In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 63-64. ISBN 978-966-644-398-5