Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/29082/
|
|
Title |
Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації
|
|
Creator |
Дубасенюк, О. А.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
У статті проаналізовано особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації в умовах євроінтеграційних процесів. Наведено результати дослідження процесу професійного й особистісного становлення майбутніх учителів протягом навчання у педагогічному виші. Виявлено певні тенденції такого процесу, який має гетерохронний характер, що простежується у ціле-мотиваційній, когнітивній, процесуально-діяльнісній та рефлексивній сферах . Усвідомленому входженню в педагогічну професію сприяє безперервний саморозвиток майбутніх педагогів.
|
|
Publisher |
Вид-во ЧП Лисенко Н.Н.
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/29082/1/%D0%BE%D1%81%D0%B2i%D1%82%D0%B0_%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81_%D0%B5%D0%BB.pdf
Дубасенюк, О. А. (2017) Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб.наук.пр. / [редкол. Л.Б. Лукьянова (голова) та ін. ]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. (1(13)). pp. 30-40. |
|