Запис Детальніше

Педагогічна практика як осередок формування рефлексійної компетентності майбутніх педагогів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27021/
http://www.innovpedagogy.od.ua/
 
Title Педагогічна практика як осередок формування рефлексійної компетентності майбутніх педагогів
Pedagogical practice as the center of formation reflexive competence of future teachers
 
Creator Новик, Ірина Михайлівна
 
Subject Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті за результатами вивчення теорії та практики висвітлено підходи до формування рефлексійної компетентності майбутніх педагогів у процесі проходження педагогічної практики. Узагальнено ознаки особистості, що здатна до рефлексії. Розкрито основні сфери рефлексії, які є необхідними для усвідомлення і обґрунтування своїх професійних дій. Подано зразки рефлексійних вправ, що сприяють розвитку означеної компетентності.
В статье по результатам изучения теории и практики поданы подходы к формированию рефлексивной компетентности будущих педагогов в процессе прохождения педагогической практики. Охарактеризованы признаки личности, способной к рефлексии. Раскрыты основные сферы рефлексии, необходимые для осознания и обоснования своих профессиональных действий. Представлены образцы рефлексивных упражнений, способствующих развитию указанной компетентности.
The article based on the results of studying theory and practice, highlights approaches to the formation of reflexive competence among future teachers in the process of pedagogical practice. Signs of a person which is capable of reflection are generalized. The main areas of reflection are disclosed, which are necessary for the realization and justification of their professional activities. There are presented samples of the reflexive exercises promoting development of the specified competence.
 
Publisher ПУ "Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій"
 
Date 2019-04
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27021/1/I_Novyk_IP_9_2019.pdf
Новик, Ірина Михайлівна (2019) Педагогічна практика як осередок формування рефлексійної компетентності майбутніх педагогів Інноваційна педагогіка, 2 (9). с. 81-84. ISSN 2663-6093