Запис Детальніше

Програма вивчення учня та складання характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832–1910)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715595/
 
Title Програма вивчення учня та складання характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832–1910)
Program study of student and its characteristics in the creative heritage of Alexander Virenius (1832-1910)
Программа изучения ученика и составления его характеристики в творческом наследии Александра Вирениуса (1832-1910)
 
Creator Міхно, Олександр Петрович
 
Subject 001.1 Concepts of science and knowledge
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description У статті висвітлено погляди О. Віреніуса на проблему вивчення учня та складання педагогічної характеристики. На основі аналізу праць вченого відтворено його програму вивчення учня, сутність якої полягає у комплексному вивченні особистості школяра шляхом розгляду статури, темпераменту, характеру і основних розумових здібностей (пам'ять, увага, інтерес, розуміння); наведено описи визначених О. Віреніусом типів статури (клітковинна, епітеліальна, м’язова, нервова), темпераменту (флегматичний, сангвінічний, холеричний, меланхолійний), характеру (індифирентний, емоційний, активний, інтелектуальний); узагальнено методичні поради вченого щодо складання характеристики учня та подано приблизну структуру характеристики. Стаття містить стислу біографічну довідку про О. Віреніуса.
The article highlights the views of A. Virenius on studying of student and drawing up pedagogical characteristics. On the basis of the works of scientist reproduced his program studying of student, the essence of which lies in the comprehensive study of the individual student by considering the physique, temperament, character and fundamental mental abilities (memory, attention, interest, understanding); describes the specific body types by A. Virenius (cellular tissue, epithelial, muscle, nerve), temperament (phlegmatic, sanguine, choleric, melancholic), character (the indifferent, emotional, active, intelligent) summarizes methodological advice on drawing up a student characteristics and an exemplary characteristics of the structure. The article contains a brief biography of A. Virenius.
В статье освещены взгляды А. Вирениуса на проблему изучения ученика и составления педагогической характеристики. На основе анализа работ ученого воспроизведена его программа изучения ученика, сущность которой заключается в комплексном изучении личности школьника путем рассмотрения телосложения, темперамента, характера и основных умственных способностей (память, внимание, интерес, понимание); приведены описания определенных А. Вирениусом типов телосложения (клетчатковое, эпителиальное, мышечное, нервное), темперамента (флегматический, сангвинический, холерический, меланхолический), характера (индифферентный, эмоциональный, активный, интеллектуальный) обобщены методические советы ученого по составлению характеристики ученика и представлена примерная структура характеристики. Статья содержит краткую биографическую справку об А. Вирениусе.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715595/1/%D0%9C%D1%96%D1%85%D0%BD%D0%BE%202016_%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B0%20%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8%20%D1%83%20%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D1%96%D0%B9%20%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%96%20%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0%20%D0%92%D1%96%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%83%D1%81%D0%B0%20%281832%E2%80%931910%29.pdf
- Міхно, Олександр Петрович (orcid.org/0000-0002-5271-9530 <http://orcid.org/0000-0002-5271-9530>) (2016) Program study of student and its characteristics in the creative heritage of Alexander Virenius (1832-1910) Педагогіка і психологія, 3 (92). pp. 62-70. ISSN 2304-06294