Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/29130/
|
|
| Title |
Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень
|
|
| Creator |
Коновальчук, І. І.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті обґрунтовано можливості використання евристичних ресурсів та інструментарію системного, синергетичного, культурологічного, акмеологічного, середовищного, проектного, технологічного, суб’єктного підходів у дослідженні освітніх інноваційних процесів та особливостей діяльності їх суб’єктів. Встановлено, що комплексність методологічних засад сприятиме синтезу знань та дозволяє встановити цілісний, взаємозалежний характер об’єктивних і суб’єктивних чинників результативності інноваційної діяльності.
|
|
| Publisher |
Київ: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/29130/1/1_4.PDF
Коновальчук, І. І. (2015) Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85). pp. 63-69. |
|