Запис Детальніше

Освіта найменш захищених верств суспільства в Новій Іспанії: основні риси

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715581/
http://npstudies.dnpb.gov.ua/article/view/160966
 
Title Освіта найменш захищених верств суспільства в Новій Іспанії: основні риси
Education of the least protected strata of society in New Spain: the main features
 
Creator Zhizhko, E. A.
Murillo Gallegos, V. C.
 
Subject 001.9 Dissemination of ideas
37.09 Organization of instruction
 
Description У статті представлені результати історико-педагогічних досліджень, метою яких було виявлення основних особливостей освіти найменш захищених верств суспільства в Новій Іспанії. Аналіз авторів оригінальних науково-історичних джерел та наукових праць сучасних латиноамериканських дослідників дозволяє зробити наступні висновки. Освіта найбільш маргіналізованого населення в Новій Іспанії відповідало інтересам іспанської корони та католицької церкви. Це була державна справа під безпосереднім контролем іспанських монархів, які у своїх руках підписали велику кількість наказів про вивчення Закону Божого і кастильської мови корінного населення колоній і відкриття відповідних освітніх закладів і установ для цього. Так, вже у XVI столітті були ініційовані перші школи для індіанців, де проводилися катехізисні тренування католицькими священиками спочатку на мовах місцевих етнічних груп, а пізніше лише на іспанській мові. Спираючись на дослідження, автори виявили, що дезінфекція численних етнічних груп Нової Іспанії призвела до втрати їх ідентичності та мови. Взагалі, освіта найуразливіших у Новій Іспанії відбувалася у двох основних напрямках: вона слугувала радикальної модифікації матеріального життя (через впровадження нових технологій), а також перетворення духовного існування (через нову релігію).
The article presents the results of historical-pedagogical research, which purpose was to identify the main features of education of the least protected sections of society in New Spain. The authors´ analysis of the original scientific-historical sources and scientific works of contemporary Latin-American researchers makes it possible to draw the following conclusions. The education of the most marginalized population in New Spain was in line with the interests of the Spanish Crown and the Catholic Church. It was a state affair under the direct control of the Spanish monarchs, who in their own hands signed a large number of orders for the study of the Law of God and the Castilian language of the indigenous population of the colonies and the opening of appropriate educational institutions for this. Thus, already in the XVI century were initiated the first schools for the Indians, where catechism training by Catholic friars first in the languages of the local ethnic groups and later in Spanish only was conducted. Based on the study, the authors found that the Sanitization of numerous ethnic groups of New Spain led to the loss of their identity and language. Generally, the education of the most vulnerable in New Spain took place in two main directions: it served as a radical modification of material life (through the introduction of new technologies), as well as the transformation of spiritual existence (through a new religion).
 
Publisher Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715581/1/Nauk-ped-stud_2018-2-9-14.pdf
- Zhizhko, E. A. and Murillo Gallegos, V. C. (2018) Education of the least protected strata of society in New Spain: the main features Науково-педагогічні студії, 2. pp. 8-13. ISSN 2663-5739