Запис Детальніше

Вивчення педагогом особистості дитини як наукова проблема у спадщині Костянтина Ушинського

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715597/
 
Title Вивчення педагогом особистості дитини як наукова проблема у спадщині Костянтина Ушинського
The study by teacher the child as a scientific problem in the haritage Kostiantyn Ushinsky
Изучение педагогом личности ребенка как научная проблема в наследии Константина Ушинского
 
Creator Міхно, Олександр Петрович
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
92 Biographical studies. Genealogy. Heraldry. Flags
 
Description У статті на основі аналізу науково-педагогічних праць К. Ушинського та дослідників його творчості виділено ще один аспект наукової спадщини вченого: обґрунтовано його авторство у поставленні вивчення педагогом дитини як наукової проблеми. Доведено, що пошуки наукових основ педагогіки приводять К. Ушинського до розгляду її як особливої царини людської діяльності у двох планах – як науки і як мистецтва виховання, що передбачає нове розуміння предмета педагогіки – людини, а відтак і поставлення проблеми вивчення педагогом дитини.
The article based on analysis of scientific and pedagogical works Kostiantyn Ushinsky and researchers of his work is allocated one more aspect of the scientific heritage of the scholar substantiated his authorship is in the formulation of studying teacher the child as a scientific problem. It is proved that the search for scientific bases of pedagogy Kostiantyn Ushinsky leads to the consideration of it as a special sphere of human activity on two levels - as a science and as an art education, which implies a new understanding of the subject of pedagogy - the man and hence the formulation problems of the study educator of the child.
статье на основе анализа научно-педагогических трудов К. Ушинского и исследователей его творчества выделено еще один аспект научного наследия ученого: обосновано его авторство в постановке изучения педагогом ребенка как научной проблемы. Доказано, что поиски научных основ педагогики приводят К. Ушинского к рассмотрению ее как особой сферы человеческой деятельности в двух планах – как науки и как искусства воспитания, что предполагает новое понимание предмета педагогики – человека, а следовательно и постановку проблемы изучения педагогом ребенка.
 
Publisher ПНПУ ім. К.Д. Ушинського
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715597/1/%D0%9C%D1%96%D1%85%D0%BD%D0%BE%202013_%D0%92%D0%B8%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%BC%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B0%20%D1%83%20%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%96%20%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8F%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%A3%D1%88%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE.pdf
- Міхно, Олександр Петрович (orcid.org/0000-0002-5271-9530 <http://orcid.org/0000-0002-5271-9530>) (2013) The study by teacher the child as a scientific problem in the haritage Kostiantyn Ushinsky Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського. Серія «Педагогічні науки». Спецвипуск. pp. 153-160. ISSN 2414-5676