Ігрові технології в STEM-освіті
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715601/
http://man.gov.ua/upload/news/2017/12_11/Zbirnyk.pdf |
|
Title |
Ігрові технології в STEM-освіті
Игровые технологии в STEM-образовании Gaming technology in STEM education |
|
Creator |
Гончарова, Наталія Олександрівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 55 Earth Sciences. Geological sciences 91 Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography |
|
Description |
В тезах описано використання ігор, ігрових технологій, імітаційних/«активних» технологій, ігрових практик, проведення науково-пізнавальних дослідів в контексті впровадження STEM-освіти позитивно впливає на навчальний процес та вже з дитячих років сприяє формуванню основних навичок ХХІ століття. У дітей/учнів/студентів розвиваються ініціативність, упевненість у собі, прагнення до перемоги, командний дух, креативність, кмітливість, винахідливість, прагнення експериментувати і досліджувати, здатність вирішувати складні проблеми, розв’язувати конфліктні ситуації, критично взаємодіяти через мову та медіа, робити висновки тощо. В тезисах описано использование игр, игровых технологий, имитационных/«активных» технологий, игровых практик, научно-познавательных опытов в контексте внедрения STEM-образования, что положительно влияет на учебный процесс и уже с детских лет способствует формированию основных навыков XXI века. У детей / учеников / студентов развиваются инициативность, уверенность в себе, стремление к победе, командный дух, креативность, находчивость,изобретательность, стремление экспериментировать и исследовать, способность решать сложные проблемы, решать конфликтные ситуации, критически взаимодействовать через язык и медиа, делать выводы и тому подобное. The theses describe the use of games, gaming technologies, simulation / "active" technologies, gaming practices, conducting scientific and cognitive experiments in the context of the introduction of STEM-education positively affects the learning process and since childhood contributes to the formation of basic skills of the XXI century. Children / students develop initiative, self-confidence, desire for victory, team spirit, creativity, wit, ingenuity, the desire to experiment and explore, ability solve complex problems, solve conflict situations, interact critically through language and media, draw conclusions, and so on. |
|
Publisher |
ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715601/1/%D0%93%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84_%D0%86%D0%9C%D0%97%D0%9E%20%281%29.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2017) Gaming technology in STEM education In: STEM-освіта: стан впровадження та перспективи розвитку. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції 9-10 листопада 2017 року ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти", м. Київ, Україна, pp. 30-33. |
|