Запис Детальніше

Формування STEM-компетентностей в учасників освітнього процесу: іншомовна компетентність

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715602/
 
Title Формування STEM-компетентностей в учасників освітнього процесу: іншомовна компетентність
Формирование STEM-компетенций у участников образовательного процесса: иноязычная компетентность
Formation of STEM-competencies in participants in the educational process: foreign language competence
 
Creator Гончарова, Наталія Олександрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
374 Education and training out of school. Further education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Іншомовна компетентність у вітчизняному та європейському освітньому просторі на сучасному етапі трансформування та модернізації освітньої галузі є однією з ключових STEM-компетентностей; є пріоритетною складовою формування загальної професійної компетентності фахівця, виступає засобом реалізації міжкультурного спілкування, сприяє участі у міжнародних проектах, змаганнях, конкурсах, фестивалях. Знання іноземної мови дозволяє гідно представляти STEM-проекти на світовій арені, виборювати гранди, отримувати фінансування своїх ідей, брати участь в міжнародних проектах, в яких залучено декілька країн, спілкуватися з однолітками, колегами, науковцями з усього світу через он-лайн платформи, а також отримувати знання і бути поінформованими з першоджерел.
Иноязычная компетентность в отечественном и европейском образовательном пространстве на современном этапе трансформации и модернизации образования является одной из ключевых STEM-компетенций; является приоритетной составляющей формирования общей профессиональной компетентности специалиста, выступает средством реализации межкультурного общения, способствует участию в международных проектах, соревнованиях, конкурсах, фестивалях. Знание иностранного языка позволяет достойно представлять STEM-проекты на мировой арене, бороться гранды, получать финансирование своих идей, участвовать в международных проектах, в которые вовлечены несколько стран, общаться со сверстниками, коллегами, учеными со всего мира через онлайн платформы, а также получать знания и быть информированными из первоисточников.
Foreign language competence in the domestic and European educational space at the present stage of transformation and modernization of the educational branch is one of the key STEM competencies; is a priority component of forming the general professional competence of a specialist, acts as a means of implementing intercultural communication, contributes to participation in international projects, competitions, contests, festivals. Knowledge of a foreign language allows you to adequately present STEM projects on the world stage, win grants, receive funding for your ideas, participate in international projects involving several countries, communicate with peers, colleagues, scientists from around the world through on-line platforms, and Also get knowledge and be informed of the primary sources.
 
Publisher Льотна академія НАУ
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715602/1/%D0%93%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%8C_2018_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%9A%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2018) Formation of STEM-competencies in participants in the educational process: foreign language competence In: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-математичних дисциплін", 16-17 травня 2018 року Льотна академія НАУ, м. Кропивницький, Україна, pp. 31-35.