Програмно-методичне забезпечення психолого-педагогічного супроводу навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання: Навчально-наочний посібник
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715608/
|
|
Title |
Програмно-методичне забезпечення психолого-педагогічного супроводу навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання: Навчально-наочний посібник
Program-methodical support of psychological and pedagogical support for teaching children with special needs in conditions of inclusive education: Curriculum Vitae Программно-методическое обеспечение психолого-педагогического сопровождения обучения детей с особыми потребностями в условиях инклюзивного обучения: Учебно-наглядное пособие |
|
Creator |
Компанець, Н.М.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.09 Organization of instruction 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
В навчально-наочному посібнику вміщено методику роботи з програмно-методичним комплексом для забезпечення психолого- педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Зокрема, подано алгоритм роботи з програмовим засобом, описано можливості його використання для визначення актуального рівня розвитку дітей та створення для них індивідуальної програми розвитку. Розкрито особливості обстеження дітей з різними нозологіями. Особлива увага приділяється можливостям автоматизації ведення документації та довготривалого психолого-педагогічного супроводу дітей з різними особливостями розвитку. Посібник призначено для асистентів педагогів, психологів, батьків дітей з особливими освітніми потребами, студентів профільних навчальних закладів. The tutorial provides a method for working with program-methodical complex for maintenance of psycho- pedagogical support for children with special educational needs under conditions inclusive education. In particular, the algorithm of work with the program is presented means, describes the possibilities of its use for definition the actual level of development of children and the creation of an individual for them development programs. The peculiarities of examination of children with different types are revealed nosologies Particular attention is paid to the possibilities of automation keeping documentation and long-term psychological and pedagogical Accompanying children with different peculiarities of development. The manual is intended for assistants of teachers, psychologists, parents of children with special educational needs, students of specialized educational institutions. В учебно-наглядном пособии помещены методику работы с программно-методическим комплексом для обеспечения психолого педагогического сопровождения детей с особыми образовательными потребностями в условиях инклюзивного обучения. В частности, представлен алгоритм работы с программным средством, описано возможности его использования для определения актуального уровня развития детей и создания для них индивидуальной программы. Раскрыты особенности обследования детей с различными нозологиям. Особое внимание уделяется возможностям автоматизации ведение документации и длительного психолого-педагогического сопровождения детей с различными особенностями развития. Пособие предназначено для ассистентов педагогов, психологов, родителей детей с особыми образовательными потребностями, студентов профильных учебных заведений. |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715608/1/Kompanets%20N.M.%20Psichologo-pedagogichniy%20suprovid%20Longitude.pdf
Компанець, Н.М. (orcid.org/0000-0003-1721-3662 <http://orcid.org/0000-0003-1721-3662>) (2014) Program-methodical support of psychological and pedagogical support for teaching children with special needs in conditions of inclusive education: Curriculum Vitae . (Unpublished) |
|