Психолого-педагогічні аспекти виховної системи Антона Макаренка
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715615/
|
|
Title |
Психолого-педагогічні аспекти виховної системи Антона Макаренка
Psychological and pedagogical aspects of the educational system by Anton Makarenko Психолого-педагогические аспекты воспитательной системы Антона Макаренко |
|
Creator |
Міхно, Олександр Петрович
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction |
|
Description |
У статті зроблено спробу систематизувати психолого-педагогічні аспекти виховної системи А. Макаренка. Спираючись на методологічне положення Б. Ананьєва про три види соціального пізнання, автор аналізує педагогічну концепцію А. Макаренка, акцентуючи на таких її характерних особливостях: гуманістичність, психологізм, всебічне вивчення особистості вихованців. Проведені автором паралелі між педагогічною творчістю А. Макаренка, літературною творчістю Дж. Селінджера, психологічною творчістю К. Роджерса підтверджують, що педагогічна діяльність А. Макаренка є невід’ємною органічною складовою світового культурного процесу.
The article is an attempt to systematize the psychological and pedagogical aspects of the educational system Makarenko. Building on the methodological position B. Ananyeva three types of social cognition, the author analyzes the concept of teaching Makarenko, focusing on such of its characteristics: the humanistic, psychology, a comprehensive study of the individual pupils. The parallels between teaching creativity of Makarenko, J. Salinger literary work, psychological work of Carl Rogers confirmed that educational activities Makarenko is an integral part of world culture. В статье сделана попытка систематизировать психолого-педагогические аспекты воспитательной системы А. Макаренко. Опираясь на методологическое положение Б. Ананьева о трех видах социального познания, автор анализирует педагогическую концепцию А. Макаренко, акцентируя на таких ее характерных особенностях: гуманистичность, психологизм, всестороннее изучение личности воспитанников. Проведенные автором параллели между педагогическим творчеством А. Макаренко, литературным творчеством Дж. Сэлинджера, психологическим творчеством К. Роджерса подтверждают, что педагогическая деятельность А. Макаренко является неотъемлемой органической составляющей мирового культурного процесса. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715615/1/%D0%9C%D1%96%D1%85%D0%BD%D0%BE%202013_%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%20%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%20%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%B0%20%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0.pdf
- Міхно, Олександр Петрович (orcid.org/0000-0002-5271-9530 <http://orcid.org/0000-0002-5271-9530>) (2013) Psychological and pedagogical aspects of the educational system by Anton Makarenko Професійно-технічна освіта, 2. pp. 8-12. |
|