Запис Детальніше

Використання цифрових засобів навчання для формування політехнічного складника предметної компетентності учнів з фізики у 7 класі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715619/
 
Title Використання цифрових засобів навчання для формування політехнічного складника предметної компетентності учнів з фізики у 7 класі
Использование цифровых средств обучения для формирования политехнической составляющей предметной компетентности учащихся по физике в 7 классе
Using digital learning tools to form a polytechnic component of subjects competence in physics students in grade 7
 
Creator Сіпій, Володимир Володимирович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description В тезах описано методику використання цифрових вимірювальних комплексів та додатків для смартфонів на уроках фізики в 7 класі.
Різноманітні арифметичні розрахунки, що доводиться виконувати учням розв’язуючи практико-орієнтовані задачі чи опрацьовуючи результати експерименту потребують використання калькулятора. Слід привчати учнів до використання інженерного (наукового) калькулятора як окремого приладу, так і як додатку для смартфонів. Інтерфейси калькуляторів різних виробників можуть суттєво різнитись, проте всі вони дозволяють виконувати операції з числами поданими у стандартному вигляді.
В тезисах описана методика использования цифровых измерительных комплексов и приложений для смартфонов на уроках физики в 7 классе.
Различные арифметические расчеты, приходится выполнять ученикам решая практико-ориентированные задачи или обрабатывая результаты эксперимента требуют использования калькулятора. Следует приучать учеников к использованию инженерного (научного) калькулятора как отдельного прибора, так и в качестве приложения для смартфонов. Интерфейсы калькуляторов разных производителей могут существенно отличаться, однако все они позволяют выполнять операции с числами представленными в стандартном виде.
The thesis describes the methodology for using digital measuring complexes and applications for smartphones at the 7th grade physics classes.
Various arithmetic calculations that students have to do when they solve their practical tasks or when they are working out the results of an experiment require the use of a calculator. It is necessary to teach students to use an engineering (scientific) calculator as a separate device, and as an application for smartphones. Interfaces of calculators from different manufacturers can differ considerably, but they all allow to carry out operations with the numbers given in the standard form.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715619/1/%D0%A1%D1%96%D0%BF%D1%96%D0%B9_%D1%86%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%9D%D0%A3%D0%A8%202019.pdf
- Сіпій, Володимир Володимирович (orcid.org/0000-0003-4825-1426 <http://orcid.org/0000-0003-4825-1426>) (2019) Using digital learning tools to form a polytechnic component of subjects competence in physics students in grade 7 In: Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: зб.тез доповідей учасників всеукр.наук.-практ.семінару (Київ, 12 березня 2019 р.) Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 78-80.