Запис Детальніше

Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/29152/
 
Title Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість
 
Creator Зайко, Л. Я.
 
Subject B Philosophy (General)
 
Publisher Мандрівець : всеукраїнський науковий журнал
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/29152/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%D0%97%D0%B0%D0%B9%D0%BA%D0%BE%D0%9C%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C.pdf
Зайко, Л. Я. (2015) Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість. Мандрівець (6). pp. 50-53.