Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/29152/
|
|
Title |
Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість
|
|
Creator |
Зайко, Л. Я.
|
|
Subject |
B Philosophy (General)
|
|
Publisher |
Мандрівець : всеукраїнський науковий журнал
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/29152/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%D0%97%D0%B0%D0%B9%D0%BA%D0%BE%D0%9C%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C.pdf
Зайко, Л. Я. (2015) Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість. Мандрівець (6). pp. 50-53. |
|