Тестові завдання у формі зовнішнього незалежного оцінювання як інструмент аналізу особливостей освітнього процесу з географії в гімназії
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715662/
|
|
Title |
Тестові завдання у формі зовнішнього незалежного оцінювання як інструмент аналізу особливостей освітнього процесу з географії в гімназії
Test tasks in the form of independent external evaluation as a tool for analyzing the peculiarities of the educational process in geography in the gymnasium |
|
Creator |
Науменко, С.О.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 9 Geography. Biography. History |
|
Description |
Представлено результати дослідження з проблеми «Методика державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання випускників гімназії». Охарактеризовано тестові завдання у формі зовнішнього незалежного оцінювання як інструмент аналізу особливостей освітнього процесу з географії в гімназії.
The results of the research on the problem “Methodology of state final attestation in the form of independent external evaluation of graduates of the gymnasium” were presented. The test tasks in the form of the independent external evaluation as a tool of the analysis of the peculiarities of the educational process in geography in the gymnasium were described. |
|
Publisher |
СПД «Охотнік»
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715662/1/Zbirnyk_Dnipro_2019-185-187.pdf
- Науменко, С.О. (orcid.org/0000-0002-8279-4427 <http://orcid.org/0000-0002-8279-4427>) (2019) Test tasks in the form of independent external evaluation as a tool for analyzing the peculiarities of the educational process in geography in the gymnasium In: Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Міжнар. наук. конф. 29-30 березня 2019 р., м. Дніпро СПД «Охотнік», м. Дніпро, Україна, pp. 184-186. |
|