Запис Детальніше

Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715719/
 
Title Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими
Typology of school children by Petr Lesgaft and her reception of Ukrainian scientists
Типология школьников Петра Лесгафта и ее рецепция украинскими учеными
 
Creator Міхно, Олександр Петрович
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
 
Description У статті автор подає власне тлумачення поняття «рецепція» в історико-педагогічному дослідженні. Доведено, що рецепція типології школярів П. Лесгафта українськими вченими започаткована С. Русовою у 1912 р. і здійснювалася ними у трьох напрямах: у працях, присвячених спадщині П. Лесгафта, в контексті власних досліджень та у зв’язку з розглядом проблеми педагогічної характеристики учня. Праці вчених структуровано за хронологічно-тематичним принципом з наступним аналізом. Наведено міркування автора щодо ролі і значення рецепції в історико-педагогічному дослідженні.
The author gives his own interpretation of the concept of «reception» in historical and pedagogical research. It is proved that the reception of typology of pupils P. Lesgaft by Ukrainian scientists has started by Sophia Rusova in 1912 and carried out by them in three ways: in the works devoted to the heritage of P. Lesgaft, in the context of their own research and in connection with the problem of teaching the pupils characteristics. The scientists works are structured chronologically, thematically, followed by analysis. Article includes the author's argument about the role and importance of the reception in the historical and pedagogical research.
В статье автор дает собственное толкование понятия «рецепция» в историко-педагогическом исследовании. Доказано, что рецепция типологии школьников П. Лесгафта украинскими учеными начата Софией Русовой в 1912 г. и осуществлялась ими в трех направлениях: в трудах, посвященных наследию П. Лесгафта, в контексте собственных исследований и в связи с рассмотрением проблемы педагогической характеристики ученика. Труды ученых структурированы по хронологически-тематическому принципу с последующим анализом. Приведены рассуждения автора о роли и значения рецепции в историко-педагогическом исследовании.
 
Publisher Рідна школа
 
Date 2016
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715719/1/%D0%9C%D1%96%D1%85%D0%BD%D0%BE%202016_%D0%A2%D0%B8%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D1%96%D0%B2%20%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%20%D0%9B%D0%B5%D1%81%D0%B3%D0%B0%D1%84%D1%82%D0%B0%20%D1%82%D0%B0%20%D1%97%D1%97%20%D1%80%D0%B5%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%B8.pdf
- Міхно, Олександр Петрович (orcid.org/0000-0002-5271-9530 <http://orcid.org/0000-0002-5271-9530>) (2016) Typology of school children by Petr Lesgaft and her reception of Ukrainian scientists Рідна школа, 7. pp. 61-68. ISSN 0131-6788