Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену «неперервна освіта»
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27077/
|
|
Title |
Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену «неперервна освіта»
Полистратегиальни тенденции становления и развития основных положений феномена «непрерывное образование» Polistrategic tendencies of formation and development of basic provisions of the phenomenon "continuing education" |
|
Creator |
Мієр, Тетяна Іванівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті висвітлено результати дослідження генези феномену «неперервна освіта». Термін «полістратегіальні тенденції» розглянуто як складне утворення, яким об’єднано філософську, нейрофізіологічну, психологічну й педагогічну змістові лінії. Відповідно до цих ліній феномен «неперервна освіта» розкрито з огляду на: розвиток людського індивіда, дію закону відтворення суспільства, відтворення людини як Людини освіченої (філософська змістова лінія); нейропсихічні основи здійснення людиною неперервної освіти, задіяність у цьому процесі нейроструктур, «які залежать від досвіду» (нейрофізіологічна змістова лінія); процеси становлення й структурування людиною власного внутрішнього світу впродовж всього життя (психологічна змістова лінія); значущі наукові напрацювання відтинку початок ХХ століття – сьогодення (педагогічна змістова лінія)
В статье отражаются результаты исследования генезиса феномена «непрерывное образование». Термин «полистратегиальные тенденции» рассматривается как сложное создание, в котором объединяются философская, нейрофизиологическая, психологическая и педагогическая содержательные линии. В соответствии с этими линиями феномен «непрерывное образование» раскрывается в контексте: развития человеческого индивида, действия закона воспроизводства общества, воспроизводство человека как человека образованного (философская содержательная линия); нейропсихических основ непрерывного образования, вовлеченности в этот процесс нейроструктур человека, «которые зависят от его опыта» (нейрофизиологическая содержательная линия); процессов становления и структурирования человеком собственного внутреннего мира на протяжении всей жизни (психологическая содержательная линия); значимых научных наработок в отрезке начало ХХ века – настоящее (педагогическая содержательная линия) The article presents the results of the genesis research of the phenomenon “continuing education”. The concept “polistrategical tendencies” is considered as a complex formation which connects philosophical, neurophysiologic, psychological and pedagogical content lines. According to these lines, phenomenon “continuing education” is disclosed in view of: development of human personality, the law of reproduction of society, reproduction of a human as an educated Human (philosophical content line); neuropsychiatric basis of human’s continuing education, engagement of neurostructures “which depend on the experience” in this process (neurophysiologic content line); processes of formation and structuring of human’s personal inner world during the lifetime (psychological content line); meaningful scientific works in the period from the beginning of the XX century – nowadays (pedagogical content line) |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27077/1/T_Miier_POTP_30_2018.pdf
Мієр, Тетяна Іванівна (2018) Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену «неперервна освіта» Педагогічна освіта: теорія і практика. с. 32-39. ISSN 2311-2409 |
|