Запис Детальніше

Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену «неперервна освіта»

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27077/
 
Title Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену «неперервна освіта»
Полистратегиальни тенденции становления и развития основных положений феномена «непрерывное образование»
Polistrategic tendencies of formation and development of basic provisions of the phenomenon "continuing education"
 
Creator Мієр, Тетяна Іванівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті висвітлено результати дослідження генези феномену «неперервна освіта». Термін «полістратегіальні тенденції» розглянуто як складне утворення, яким об’єднано філософську, нейрофізіологічну, психологічну й педагогічну змістові лінії. Відповідно до цих ліній феномен «неперервна освіта» розкрито з огляду на: розвиток людського індивіда, дію закону відтворення суспільства, відтворення людини як Людини освіченої (філософська змістова лінія); нейропсихічні основи здійснення людиною неперервної освіти, задіяність у цьому процесі нейроструктур, «які залежать від досвіду» (нейрофізіологічна змістова лінія); процеси становлення й структурування людиною власного внутрішнього світу впродовж всього життя (психологічна змістова лінія); значущі наукові напрацювання відтинку початок ХХ століття – сьогодення (педагогічна змістова лінія)
В статье отражаются результаты исследования генезиса феномена «непрерывное образование». Термин «полистратегиальные тенденции» рассматривается как сложное создание, в котором объединяются философская, нейрофизиологическая, психологическая и педагогическая содержательные линии. В соответствии с этими линиями феномен «непрерывное образование» раскрывается в контексте: развития человеческого индивида, действия закона воспроизводства общества, воспроизводство человека как человека образованного (философская содержательная линия); нейропсихических основ непрерывного образования, вовлеченности в этот процесс нейроструктур человека, «которые зависят от его опыта» (нейрофизиологическая содержательная линия); процессов становления и структурирования человеком собственного внутреннего мира на протяжении всей жизни (психологическая содержательная линия); значимых научных наработок в отрезке начало ХХ века – настоящее (педагогическая содержательная линия)
The article presents the results of the genesis research of the phenomenon “continuing education”. The concept “polistrategical tendencies” is considered as a complex formation which connects philosophical, neurophysiologic, psychological and pedagogical content lines. According to these lines, phenomenon “continuing education” is disclosed in view of: development of human personality, the law of reproduction of society, reproduction of a human as an educated Human (philosophical content line); neuropsychiatric basis of human’s continuing education, engagement of neurostructures “which depend on the experience” in this process (neurophysiologic content line); processes of formation and structuring of human’s personal inner world during the lifetime (psychological content line); meaningful scientific works in the period from the beginning of the XX century – nowadays (pedagogical content line)
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27077/1/T_Miier_POTP_30_2018.pdf
Мієр, Тетяна Іванівна (2018) Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену «неперервна освіта» Педагогічна освіта: теорія і практика. с. 32-39. ISSN 2311-2409