Вербальні маркери профілю адресата як активатори впливу та індикатори семіотичної ґенези комунікативних кодів у комерційній телерекламі
eIR NUOS
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вербальні маркери профілю адресата як активатори впливу та індикатори семіотичної ґенези комунікативних кодів у комерційній телерекламі
|
|
Creator |
Щербак, О. В.
|
|
Subject |
адресат
комунікативний код сугестія знак-копія знак-індекс знак-символ |
|
Description |
Статтю присвячено проблемі вербалізації профілю адресата як одного зі складників комунікативного коду української комерційної телереклами. Розкрито зміст поняття «адресат», сформовано масив його вербальних маркерів та здійснено їхню систематизацію, а також пояснено їхню впливову специфіку й визначено семіотичний статус (за класифікацією Ч. Пірса).
Щербак, О. В. Вербальні маркери профілю адресата як активатори впливу та індикатори семіотичної ґенези комунікативних кодів у комерційній телерекламі [Текст] / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства : зб. наук. пр. = Opera in linguistica ukrainiana : Fascicullum 25. / Головний ред. Т. Ю. Ковалевська. – Одеса : "ПолиПринт", 2018. – Вип. 25 – С. 259–270. |
|
Date |
2019-04-16T08:36:11Z
2019-04-16T08:36:11Z 2019-04-16 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/2571
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК;81’37:811.161.2
|
|