Міфологема "казка" в українській комерційній телерекламі як впливовий елемент ідеологічного коду: проблеми моделювання
eIR NUOS
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Міфологема "казка" в українській комерційній телерекламі як впливовий елемент ідеологічного коду: проблеми моделювання
|
|
Creator |
Щербак, О. В.
|
|
Subject |
ідеологічний код
міфологема ключовий знак сугестія рекламний текст |
|
Description |
У статті розкрито зміст поняття «міфологема», презентовано розроблену схему моделювання міфологем української комерційної телереклами та доведено її дієвість на прикладі міфологеми «казка» з поясненням впливової специфіки структурно-семіотичних компонентів.
Щербак, О. В. Міфологема "казка" в українській комерційній телерекламі як впливовий елемент ідеологічного коду: проблеми моделювання [Текст] / О. В. Щербак // Матеріали ХІV Всеукр. наук.-метод. конф. молодих науковців "Прикладна лінгвістика 2018: проблеми і рішення . – Миколаїв : НУК, 2018. – С. 72–76. |
|
Date |
2019-04-16T08:46:33Z
2019-04-16T08:46:33Z 2019-04-16 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/2572
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК;811.161.2:659.148.4:003:316.776.33
|
|