Запис Детальніше

Комунікативна ефективність музичних кодів у дискурсі української комерційної телереклами

eIR NUOS

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комунікативна ефективність музичних кодів у дискурсі української комерційної телереклами
 
Creator Щербак, О. В.
 
Subject музичний код
комунікативна ефективність
пісня
пісенний текст
вплив
знак
реклама
 
Description З огляду на відсутність у корпусі вітчизняних мовознавчих розвідок ґрунтовних досліджень музичних кодів української комерційної телереклами як самостійних упливових феноменів посилюється актуальність їхньої наукової кваліфікації, оскільки саме вони, виступаючи потужними сенсибілізаторами рекламного впливу, часто визначають загальну позитивну чи негативну оцінку сприйнятого повідомлення. Відтак метою модерних студій має стати вимірювання комунікативної ефективності музичних кодів національної реклами взагалі та комерційної телереклами зокрема. Для заповнення бодай мінімальних лакунарних сегментів окресленої проблематики в пропонованій статті зроблено спробу встановити індекси комунікативної ефективності рекламних пісень як фундаментальних репрезентантів музичних кодів української комерційної телереклами шляхом анкетування.
Щербак, О. Комунікативна ефективність музичних кодів у дискурсі української комерційної телереклами / О. Щербак // Наук. записки. Сер. Філологічні науки. – Кропивницький : Вид-во "КОД", 2018. – Вип. 164. – С. 460–465.
 
Date 2019-04-16T10:22:54Z
2019-04-16T10:22:54Z
2019-04-16
 
Type Other
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/2573
 
Language other
 
Relation УДК;811.161.2’22:659.13/.17:316.776.33