Комунікативна ефективність музичних кодів у дискурсі української комерційної телереклами
eIR NUOS
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комунікативна ефективність музичних кодів у дискурсі української комерційної телереклами
|
|
Creator |
Щербак, О. В.
|
|
Subject |
музичний код
комунікативна ефективність пісня пісенний текст вплив знак реклама |
|
Description |
З огляду на відсутність у корпусі вітчизняних мовознавчих розвідок ґрунтовних досліджень музичних кодів української комерційної телереклами як самостійних упливових феноменів посилюється актуальність їхньої наукової кваліфікації, оскільки саме вони, виступаючи потужними сенсибілізаторами рекламного впливу, часто визначають загальну позитивну чи негативну оцінку сприйнятого повідомлення. Відтак метою модерних студій має стати вимірювання комунікативної ефективності музичних кодів національної реклами взагалі та комерційної телереклами зокрема. Для заповнення бодай мінімальних лакунарних сегментів окресленої проблематики в пропонованій статті зроблено спробу встановити індекси комунікативної ефективності рекламних пісень як фундаментальних репрезентантів музичних кодів української комерційної телереклами шляхом анкетування.
Щербак, О. Комунікативна ефективність музичних кодів у дискурсі української комерційної телереклами / О. Щербак // Наук. записки. Сер. Філологічні науки. – Кропивницький : Вид-во "КОД", 2018. – Вип. 164. – С. 460–465. |
|
Date |
2019-04-16T10:22:54Z
2019-04-16T10:22:54Z 2019-04-16 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/2573
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК;811.161.2’22:659.13/.17:316.776.33
|
|