Запис Детальніше

Професійна діяльність спеціальних педагогів інклюзивних закладів освіти у країнах з високим рівнем розвитку освітніх систем (на прикладі Великобританії, Фінляндії та Ізраїля)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27083/
 
Title Професійна діяльність спеціальних педагогів інклюзивних закладів освіти у країнах з високим рівнем розвитку
освітніх систем (на прикладі Великобританії, Фінляндії та Ізраїля)
 
Creator Мартинчук, Олена Валеріївна
 
Subject Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглядаються особливості професійної діяльності та функціональні обов”язки спеціальних педагогів, які здійснюють професійну діяльність в інклюзивних закладах освіти Великобританії,Фінляндії та Ізраїля - країн, які мають високий рівень розвитку освітніх систем та значні досягнення у сфері інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Описано функціональні обов”язки координатора освітніх потреб (інклюзивного навчання). На підставі аналізу досвіду організації та впровадження інклюзивної освіти у цих країнах з”ясовано, що однією з ключових фігур забезпечення якості освіти дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі є special educational needs (SEN) teacher - педагог, який має фахову освіту у сфері навчання, виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами і здійснює свою фахову діяльність в закладах загальної освіти; виокремлено поступ державних інституцій на шляху впровадження якісної освіти, де одним з основних аспектів визначено запровадження підготовки спеціальних педагогів для професійної діяльності в інклюзивних закладах освіти та координаторів іклюзивного навчання дня забезпечення менеджменту та експертної
підтримки інклюзивного освітнього процесу. Проведений нами аналіз зарубіжного досвіду щодо професійної діяльності спеціальних педагогів закладах освіти уможливив його використання у процесі розроблення компетентнісної моделі спеціального педагога для інклюзивних закладів країни.
 
Publisher Кам`янець-Подільський: ПП Медобори-2006
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27083/1/O_Martynchyk_PDSPIZOKVRROS_KSPKIO.pdf
Мартинчук, Олена Валеріївна (2018) Професійна діяльність спеціальних педагогів інклюзивних закладів освіти у країнах з високим рівнем розвитку освітніх систем (на прикладі Великобританії, Фінляндії та Ізраїля) Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 12 / за ред. В. М. Синьова, О. В. Гаврилова (12). с. 202-222. ISSN 2413-2578