Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Педагогічні умови використання навчальних моделей у процесі підготовки вчителів природничо-математичних спеціальностей |
Names |
Рикова, Лариса Леонідівна
Rykova, Larysa Leonidivna |
Date Issued | 2019 (iso8601) |
Abstract | Дисертація присвячена розробці, теоретичному обґрунтуванню й експериментальній перевірці педагогічних умов використання навчальних моделей у процесі професійної підготовки майбутніх учителів природничо- математичних спеціальностей. Визначено й систематизовано функції навчальних моделей в освітньому процесі з природничо-математичних дисциплін. Показано роль навчальних моделей як інструменту фундаменталізації природничо-математичної освіти. Виокремлено три основні аспекти фундаменталізації освіти – філософський, методологічний, світоглядний, виходячи з яких обґрунтовано педагогічні умови застосування навчальних моделей у процесі природничо- математичної підготовки майбутніх учителів відповідних спеціальностей: взаємозумовлене використання структурних і функціональних моделей: використання еволюційних ланцюжків моделей, що відображають розвиток наукових уявлень; використання моделей-аналогів, які відтворюють єдність природи. Проведений педагогічний експеримент підтвердив, що комплексна реалізація перелічених умов сприяє підвищенню глибини, системності й гнучкості предметних знань майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей. |
Genre | abstract |
Topic | професійна підготовка вчителя |
Identifier | Рикова, Л. Л. Педагогічні умови використання навчальних моделей у процесі підготовки вчителів природничо-математичних спеціальностей [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Рикова Лариса Леонідівна ; [науковий керівник Л. І. Білоусова]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. – 20 с. |