Запис Детальніше

Формування готовності майбутніх вчителів до інноваційної діяльності: теорія і практика

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705809/
 
Title Формування готовності майбутніх вчителів до інноваційної діяльності: теорія і практика
Formation readiness of future teachers to innovative activity: Theory and Practice
 
Creator ІПООД, НАПН України
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У колективній монографії викладено теоретико-методологічні, психологічні, аксіологічні засади формування готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності; запропоновано модель формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності; окреслено педагогічні умови її ефективності.
Монографія призначена викладачам, студентам вищих навчальних закладів різних рівнів акредитації, всім, хто цікавиться проблемами педагогічної освіти
In the collective monograph presented theoretical, methodological, psychological, axiological bases of rediness formation of future teachers to innovate; presented the model of readiness formation of future teachers to innovate; pedagogical conditions outlined its effectiveness.
The collective monograph is intended for teachers, students of higher educational institutions of different levels of accreditation, anyone who is interested in teacher education.
 
Publisher ІПООД НАПН України
IPAE NAES of Ukraine
 
Date 2016
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705809/1/%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F.pdf
- ІПООД, НАПН України (2016) Formation readiness of future teachers to innovative activity: Theory and Practice Project Report. IPAE NAES of Ukraine, м. Київ, Україна. (Unpublished)