Запис Детальніше

Маркетинг інновацій: теоретичні засади та методи прогнозування

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг інновацій: теоретичні засади та методи прогнозування
Теорія і практика діяльності підприємств: монографія в двох томах. Т.1 / Нац. металург. академія України; за заг. ред. Л. М.Савчук, Л. М. Бандоріної . - Дніпро: Пороги, 2017. - 472 с. / Глущенко Л.Д., Пілявоз Т.М. Маркетинг інновацій: теоретичні засади та методи прогнозування - С. - 317-333.
 
Creator Глущенко, Лариса
Пілявоз, Тетяна
 
Date 2019-04-16T13:54:48Z
2019-04-16T13:54:48Z
2017
 
Type Monograph
 
Identifier http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24429
УДК 334.716
 
Language uk_UA
 
Relation Т.1;
 
Format application/pdf
 
Publisher Дніпро: Пороги, 2017